Extrem dag

Glad tjej! Idag har jag hunnit med så mycket. Jag har övervunnit min skräck (för denna gången) att gå till tandläkaren! Äntligen är min tand fixad & så jag kan strula normalt igen utan att tänkta på att tanden ska nudda vid! Haha nej jag driver bara men den är ner filad och skaver inte längre. Nu kommer jag le riktigt brett på porträttfotot imorgon bara för att skryta med mitt nya leende haha! Jag är dessutom nästan helt ikapp i skolan nu. Har dock arbetat det mesta hemma i med jag knappt hade koncentration på lektionerna idag.. Juste! Mamma gav mig en ny IPhone5s so happy! Tro inte att jag är bortskämd hela min skärm var sprucken och jag behövde det. Min tekniska sida visade äntligen sig & jag lyckades ladda ner ITunes & göra en säkerhets kopia. Alla mina bilder är kvar❤️ Dessutom har jag för en gångs skull hunnit med att laga min mat eftersom det oftast slutar med att jag små äter...well nu ska jag inte skriva mera måste koncentrera mig på landslags matchen det står 1-1 såååå spännande. Kramis.

Min "lagade" mat idag🙊👆
Allmänt | |
Upp